Saturday, February 4, 2012

jika aku pilihan terakhirnya.

jika aku pilihan terakhirnya,
aku sebenarnya sudah gembira.

jika aku pilihan terakhirnya,
itu sudah membuatkan aku bahagia.

walau pada akhirnya aku tak pun dipilihnya,
namun,
pernah berada dalam pertimbangannya sudah cukup menggetarkan sejuta rasa pesona cinta.





persoalannya, pernahkah aku berada dalam senarai pilihannya?
lebih baik aku tak mengetahuinya....
tapi percayalah dia bagiku bukan pilihan pertama mahupun kedua, kerna dia satu-satunya pilihan yang bertakhta.

4 comments:

  1. maybe u already are
    u just don't know/never know

    as words tangle in between
    and puzzles keep on surrounding

    and for those who understand
    it does hurt to feel the pain..

    ReplyDelete
  2. u r the first and the last for me....

    ReplyDelete
  3. sape yg d maksudkan ye.......

    ReplyDelete
  4. :)...thank you...(bella jawab)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.