Wednesday, December 22, 2010

Sampai ke Hujung Dunia....





Cinta ini Menggelisahkan Aku

Membuat aku Gila

Andai Kita Terpisah

Mati Rasa-rasaku


Cinta ini Membodohkan Aku

Menutup Akal Sehatku

Andai Engkau Tak Di Sisi

Risau Isi Jiwaku


Selama Kau Belum Jadi

Milikku Yang Utuh

aku Akan Slalu Milikimu

Selama Bumi Masih Kan Terus Berputar

aku Akan Selalu Menujumu

Walau Ke Ujung Dunia


Cinta ini Membodohkan Aku

Menutup Akal Sehatku

Andai Kita Terpisah

Mati Rasa-rasaku....


inilah hakikat cinta..kadang, kala amat sukar tuk difahami.iany bisa menjadikan manusia tak keruan. namun ia juga berupaya menjadikan manusia begitu bersemangat untuk menempuh hari-hari mendatang..begitu uniknya sentuhan cinta. ia sebenarnya membinasakan bg yg lemas. tetapi ia juga menjadikan manusia untuk lebih berjaya bg yg mampu mengharungi gelombang badainya.

teringat pula kata-kata Oscar Wilde yang berbunyi "A man wants to be a woman's first love, but a woman wants to be his last." sejauh manakah benarnya kata-kata ini?

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.